Wednesday, December 5, 2012

Забавната страна на фейсбук

В настоящата бележка ще ви предоставя част от личната си колекция сентенции, на които попаднах из социалната мрежа последните години. Забавлявайте се!

* Обява: Развалям на всеки доброто настроение. Подробности на телефон ....

* И ти си кралица, ма кралете ти се познаваме...

* В момента слушам „Хоп” на Азис на 5х скорост. Звучи като хор на хомосексуални катерички.

* 85% от жените не си харесват задника и искат да го променят. 10% не го харесват, но вече са се примирили с него. И само една от 20 жени счита, че задникът й е съвсем наред и се радва, че се е омъжила за него.

* За трети път си купувам стадо овце по призива на Премиера, но докато ги броя заспивам, а като се събудя намирам само щастливи цигани да въртят чевермета наоколо...

* "Миличко,казвай бързо,че нямаме значение!"

* Егоистът е човек, който се интересува повече от себе си, отколкото от мен.

* Три страшни неща, които можеш да видиш сутрин след напиване: Огледалото, портфейла и изходящите обаждания...

* Националният ни отбор по допинг е бил заловен с щанги...

* НА КОГО ЩЕ ПОВИШАВАШ ШРИФТ, МА!?!?! И КО КАТО ТИ ПОВИШАВАМ ШРИФТ? ЩЕ МЕ КАПС ЛОКВАШ ДО СМЪРТ ИЛИ КО? :D

* Jesus is now on Facebook....he has only 12 followers so far and is about to de-friend one of them.

* Отслабнах с пет килограма, споделям тайната срещу храна.

* Преди малко на лекция една кифла 10ти левъл ме пита дали нарочно съм искала косата ми да е на раста. Аз се изсмях и казах "мии не, по случайност стана така"... тя направи физиономия на погнуса и каза "аааа... кофти"

* Пиша си автобиографията - чета и плача, сега разбрах, колко забележителен човек съм...

* Чудо - събитие, описано от хора, които са го чули от онези, които не са го видели.

* Just gonna stand there and watch me roar..
But that's alright because I am a dinosaur

* "Мъжете не си признават дори най-дребните несъвършенства. Съпругът ми забрави кода на алармата вкъщи. Когато дойде полицията, вместо да признае, че е забравил кода, той се предаде." Рита Ръднър

* As you fish...

* What is a fish without an "eye"? - FSH!

* Blood the fuck up!

* SMS: Кате, купих шампанско и бисквитки, апартаментът е наш за цяла нощ, чакам!
Отговор: Катя я няма, аз съм мъжът й. По-добре купи биричка, аз ще донеса наденички!

* "real Genius' move in silence like lasagna"-- Lil Wayne

* Whatever doesn't kill me, better start running.

* Веднъж Дядо Коледа добавил Чък Норис към списъка с непослушните деца...Ето защо няма Дядо Коледа.

* - Гъбке, ще те набера! - Не, Вълчо, затвори, аз ще те набера!

* "Щастието може да бъде открито дори и в най-мрачните времена, ако човек просто се сети да включи лампата." J.K. Rowling

* Той: Свободна ли си?
Тя: За теб си имам гадже, любовник, приятел, съпруг и съм лесбийкa!

* Най-точният и откровен Фейсбук статус гласи: "На това място, зверски беше убито, адски много време!"

* Пияница в такси. -На къде? - казва шофьора. -Не е твоя работа!

* - Алооо, можеш ли да говориш? - Мога. - Тогава слушай...

* По-добре седем пъти със Снежанка, отколкото един път със седемте джуджета.

* Чък Норис е единственият, който може да убеди баба си, че не е гладен.

* - Добър ден! Може ли да ми направите копие от личната карта? - А шлем и лък от шофьорската книжка не щете ли?

* Пасианс за мъже: Съберете всички мръсни чорапи в къщи, изперете ги и изсушете. Съберете ги с чистите чорапи. Разбъркайте. Сложете всички чорапи на пода. Изхвърлете всички скъсани. Изхвърлете тези които си нямат чифт. Ако след това не са ви останали чорапи - печелите пасианса.

* Што вика Брус Вилис кога оди во продавница за компјутери? - Дај Хард!

* Фейсбук е като живота... Не ти е много ясно, точно с каква цел си в него, но изобщо не ти се тръгва.

* Wanna see a magic tric? *POOF* You're single!

* Търсете в аптеките новите презервативи с вкус на ментол и евкалипт срещу болки в гърлото. -- Георги Динев

* Девет баби - ръка да пипне!

* Тази песен е стара.. - Тя и майка ти е стара, ама ти още я слушаш...

* Нямаше химия помежду ви, викаш? - Нито химия, нито физика...

* roses are tits
violets are tits
I love tits
Tits

No comments:

Post a Comment